Menu

Welcome!

Hi, I'm Dave Steve Kandey, you can call me just Dave!
I'm an introverted, phlegmatic, creative and complex person, but I do like simple for sure -as it always be when my perfectionist barricade breakdown-


I do like organizing something, learned it a lot from my High School (SMANSA Balikpapan). I graduated in 2015 as a Civil Engineer (UNSRAT Manado) and Water Resources for Irrigation System was my speciality.


I've been joining Christian Student Movement from 2011 and in 2016 I'm focusing myself in PERKANTAS Sulut as an Alumni, and still preparing to take Master Course abroad!


I do interest in music, game, go-green-movement, Bible study, Musical Stage and Christian Student Movement.
Feel free to contact me.


takdir

"you've got a mail!"

berhari hari saya liburan kerjaan cuma main kesekolah dan lain lain, semuanya emang enak cukup menyenangkan dan membuat saya bisa melupakan berbagai masalah.
and theen apa selanjutnya?

saya masuk XII IPA 1
ya awalnya menyenangkan :D
tapi...
apa gunanya? saya adalah anak cupu XII IPA 1, gak kenal siapa siapa dan sudah saya bayangkan 10 bulan kedepan bakal gimana jadinya
ga ada ELSA
ga ada TEB
ga ada IBE
ga ada SILMI
ga ada teman teman kelas XI IPA 1 (ya ada sih, tapi dikit -_-)

apa maksudnya?
inikah tahun kebangkitanku --"
gatau dah ini bakal jadi senior year yang gimana
doaku masih belum terkabul

...

0 komentar:

Posting Komentar

just write it!